مراقبت پوست, مراقبت و سلامتی

نقد و بررسی کرم دور چشم درمالیفت

نقد و بررسی کرم دور چشم درمالیفت

پوست دور چشم متناسب با این که حساس تر از باقی نواحی صورت و بدن است، به مراقبت های دقیق تر و بیشتری نیاز دارد. استفاده از کرم دور چشم برای رفع تیرگی اطراف چشم که در اثر ژنتیک و عوامل محیطی، نظیر رادیکال های آزاد و اشعه های خورشید به وجود می آیند و جلوگیری از ایجاد علائم پیری دور چشم بسیار موثر است. کرم های دور چشم درمالیفت با داشتن ترکیباتی متفاوت و مفید، تاثیرات مختلفی بر دور چشم دارند. درمالیفت دو نوع کرم دور چشم تولید و به بازار عرضه کرده است که یکی خاصیت ضد تیرگی و التیام بخش و دیگری خاصیت ضد چروک و ضد پف دارند. در ادامه به بررسی این دو مدل از کرم های دور چشم درمالیفت و نحوه ی استفاده از کرم دور چشم می پردازیم.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

خواص کرم دور چشم درمالیفت

خواص کرم دور چشم درمالیفت

شرکت درمالیفت دو مدل کرم دور چشم را به بازار عرضه کرده که هر کدام خواص و ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. این دو مدل کرم دور چشم شامل کرم دور چشم ضد چروک و ضد پف و کرم دور چشم مدل ضد تیرگی و التیام بخش می باشد. در این جا قصد داریم به خواص این کرم ها برای پوست دور چشم بپردازیم.

خواص کرم دور چشم درمالیفت بنفش (مدل ضد چروک و ضد پف)

کرم ضد چروک و ضد پف دور چشم درمالیفت مدل Eyelift Eye Contour یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت ایرانی درمالیفت می باشد. این کرم دور چشم با هزینه ی مقرون به صرفه ای که دارد، می تواند یک گزینه ی مناسب برای افرادی باشد که به دنبال کرمی  که بتواند در رفع چروک و پف زیر چشم به آن ها کمک کند. این کرم در حجم ۲۰ میلی لیتری در بسته بندی تیوپی پلاستیکی به بازار عرضه شده است.

وجود ویتامین A، E و B5 در ترکیبات این کرم دور چشم، ترکیبی بی نظیر در این کرم، برای تمامی افراد با هر نوع پوستی به ارمغان آورده است. به دلیل وجود این ترکیبات در کرم دور چشم، این کرم می تواند در مرطوب کردن پوست دور چشم، بهبود افتادگی پلک زیرین، جوان سازی پوست و … نقش بسزایی ایفا کند.

کرم دور چشم درمالیفت ضد چروک و ضد پف

خواص کرم دور چشم درمالیفت زرد (مدل ضد تیرگی و التیام بخش)

کرم ضد تیرگی و التیام بخش دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark نیز یکی از کرم های دور چشم پرطرفدار و موثر در بازار محسوب می شود. استفاده ی منظم و درست از این کرم می تواند تاثیر بسیاری در درمان تیرگی دور چشم داشته باشد. این محصول با افزایش گردش خون در پوست دور چشم، می تواند در رفع کبودی و التهاب دور چشم بسیار موثر باشد. همچنین این کرم دور چشم، به دلیل دارا بودن ویتامین K، خاصیت ضد پیری و مرطوب کنندگی نیز دارد.

کرم دور چشم درمالیفت مدل ضد تیرگی و التیام بخش

ویژگی کرم های دور چشم درمالیفت

دو مدل از کرم های درمالیفت را معرفی کردیم که هر کدام خاصیت متفاوتی با هم داشتند. یکی خاصیت ضد تیرگی و التیام بخشی و دیگری خاصیت ضد چروک و ضد پف دارد. در اینجا قصد داریم به ویژگی های این دو کرم بپردازیم.

ویژگی های کرم دور چشم درمالیفت ضد چروک و ضد پف (بنفش)

  • بر طرف کننده چروک و پف دور چشم
  • کمک به رفع افتادگی پلک تحتانی
  • مرطوب کننده و ضد پیری پوست دور چشم
  • محرک ساخت رشته های کلاژن و الاستین
  • محافظت از پوست در برابر اثرات مضر اشعه
  • حفظ طراوت،شادابی و جوانی پوست

ویژگی های کرم دور چشم درمالیفت مدل ضد تیرگی و التیام بخش (زرد)

  • کاهش حلقه های تیره دور چشم
  • ضد التهاب و التیام بخش پوست دور چشم
  • رفع کننده کبودی دور چشم
  • افزایش گردش خون پوست دور چشم
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری
  • حاوی کمپلکسی انکپسوله از ویتامین های موثر در رفع تیرگی دور چشم

ویژگی کرم های دور چشم درمالیفت

کرم دور چشم درمالیفت مناسب چه سنی است؟

می توان گفت به طور کلی زمان مشخصی برای استفاده از کرم دور چشم وجود ندارد و بهتر است در هر سنی استفاده از کرم دور چشم را در روتین پوستی خود قرار دهید و شروع استفاده از کرم های دور چشم در نوجوانی یا جوانی نیز مشکلی را به وجود نخواهد آورد بلکه مفید واقع خواهد شد. اما بهتر است در سنین پایین از کرم های دورچشمی استفاده کنید که بیشتر خاصیت مرطوب کنندگی دارند تا بتوانند از ایجاد چین و چروک و تیرگی زیر چشم پیشگری کنند.

همچنین باید به این موضوع دقت کنید که برای استفاده از کرم دور چشم هیچوقت دیر نیست و شروع استفاده از آن ها از هر زمانی می تواند تاثیرات زیادی در رفع مشکلات پوست اطراف چشم داشته باشد. این کرم ها فقط برای بانوان نیست بلکه آقایان نیز می توانند برای جلوگیری یا رفع مشکلات اطراف چشم خود از این کرم ها استفاده کنند.

کرم برطرف کننده ی سیاهی دور چشم

همانطور که گفتیم شرکت درمالیفت دو مدل کرم دور چشم را به بازار عرضه کرده است. یکی از این کرم ها با توجه به ترکیباتی که دارد، در بر طرف کردن سیاهی دور چشم موثر تر است. کرم دور چشم درمالیفت زرد (Vitalift Anti Dark) با داشتن ترکیباتی موثر می تواند یک کرم دور چشم خوب برای برطرف کردن سیاهی دور چشم محسوب شود.

کرم برطرف کننده ی سیاهی دور چشم درمالیفت

طریقه مصرف

برای استفاده از کرم دور چشم ابتدا باید پوست صورت خود به خصوص دور چشم خود را با یک شوینده ی صورت مناسب یا میسلار واتر تمیز کنید. سپس مقدار مناسبی از کرم دور چشم را برداشته و با ضربه های بسیار آرام به دور چشم خود پخش کنید. این کار را تا ۱ الی ۲ دقیقه انجام دهید تا کرم دور چشم به خوبی جذب پوست اطراف چشمتان شود.

میسلار واتر چیست؟ [کاربردها] + معرفی بهترین محصول

قیمت

قیمت کرم های دور چشم درمالیفت بسته به فروشگاهی که از آن خرید می کنید ممکن است متغیر باشد. اما به طور کلی قیمت حدودی این کرم ها بین ۸۹ تا ۱۰۰ هزار تومان است. شما می توانید کرم دور چشم های درمالیفت را با مناسب ترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا از فروشگاه هما تهیه نمایید.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم در سال های اخیر شرکت درمالیفت دو مدل کرم   تولید و به بازار عرضه کرده است. این دو کرم از محبوب ترین کرم های دور چشم هستند. یکی از مدل های این کرم که با نام Vitalift Anti Dark شناخته می شود، برای رفع تیرگی و التیام بخشی دور چشم تولید شده است. مدل دیگر دور چشم درمالیفت که با بسته بندی بنفش وارد بازار شده است، خاصیت ضد چروک و ضد پف دارد. شما می توانید بسته به مشکلی که در اطراف چشم خود دارید یکی از مدل های کرم دور چشم را تهیه نمایید. با استفاده ی مداوم، مرتب و صحیح از این کرم ها، می توانید به بهترین نتیجه در دور چشم خود برسید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *