مراقبت پوست

ده نکته زیبایی که از سلبریتی‌ها یاد گرفتیم

زیبایی پپوست و مو 

بدون شک وقتی حرف از زیبایی پوست و مو  و جذابیت ظاهری میشه هر خانمی حداقل یکی از مدل‌ها و سلبریتی‌ها رو به عنوان الگوی خودش قرار میده و از اون الهام میگیره. پوست شفاف و سالم سلبریتی‌ها و میکاپ حرفه‌ای و کاملا هماهنگ شون آرزوی هر خانمیه. توی این مطلب میخوایم به سراغ سلبریتی‌های مشهوری مثل زو کراویتز، امیلی راتایکوفسکی و کیم کارداشیان وست برویم و ده مورد از نکات زیبایی سلبریتی‌ها که از زبان اونا گفته شده رو در اختیارتون بذاریم.

استفاده از قلم استیک کانتور به جای خط لب!

“کیم کارداشیان وست” به خوبی نشون داده که فقط با استفاده از کانتور کرمی و کیت هایلایت میتونه یک میکاپ فوق‌العاده رو روی صورت پیاده کنه. ترفند محبوب اون استفاده از قلم استیک کانتور به عنوان خط لبه. اون با استفاده از این تکنیک همیشه لب‌هایی قهوه‌ای متمایل به رنگ پوست و بی نقص داره.

سرم رشد مو خانگی

“جوان اسمالز” مدلی که توی دنیای مد شناخته شده، راز زیبایی مژه‌های بلند و موهای سالم خودش رو بهمون گفته. اون از یک ترکیب خونگی شامل مواد موثره طبیعی استفاده میکنه. این ترکیب خونگی از روغن کرچک، روغن نارگیل و روغن اسطوخودوس تشکیل شده و با استفاده از یک براش میتونین اونو روی مژه‌ها و قسمت‌های کناری موی خودتون اعمال کنین تا رطوبت و شادابی بیشتری رو روی پوست تون ببینین.

جوان اسمالز میگه: از اونجایی که هر روز صورتم رو آرایش می‌کنم همیشه از این تکنیک برای تقویت و حفظ سلامتی مژه‌ و موهای خودم استفاده میکنم. در واقع این یکی از نکته های زیبایی سلبریتی‌هاست که احتمالا ازش اطلاعی ندارین.

کرم یا سرم رتینول تون رو تغییر بدین

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A هست که با اثر ضد پیری خود به کاهش چین و چروک، تولید کلاژن و جوانسازی پوست کمک میکنه. اگه برای مدتی از یک سرم رتینول استفاده می‌کنید شاید متوجه شده باشین که اثربخشی اون نسبت به روزهای اول کمتر شده.

بیشتر متخصصین زیبایی معتقدند تغییر سرم رتینول هیچ عارضه‌ای نداره و “امیلی راتایکوفسکی” اینجاست تا این ادعا رو بهتون ثابت کنه! اون به طور همزمان از دو کرم رتینول استفاده میکنه و در صورت همزمان بین اونا سوییچ می‌کنه.

آماده‌سازی صورت پیش از آرایش

اینکه صرفا آرایش کنین و به زیبایی توی آرایش تون بدرخشین دو مساله کاملا متفاوته! در واقع به گفته “تیم کویین”، اگه بخش زیادی از زمانی که برای روتین آرایش تون صرف می‌کنین رو به رطوبت رسانی پوست اختصاص بدین مطمئنا ضرر نمیکنین. اگه امکانش وجود داشت می‌تونین از یک ماسک صورت فوق‌العاده آبرسان حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنین تا خشکی و خستگی پوست صورت تون قبل از آرایش کمتر بشه.

یکی از نکات زیبایی سلبریتی‌ها اینه که به خوبی می‌دونن اگه ۱۰ دقیقه بیشتر برای آماده‌سازی صورت شون وقت بذارن در نهایت چهره‌ای شاداب‌تر دارن.  این محصولات از فرمولاسیون جدید و کارآمدی برخورداند و میتونین از اونا توی زیر فاندِیشن (کرم پودر) استفاده کنین.

لایه‌سازی محصولات، راز زیبایی سلبریتی‌ها

وقتی صحبت از بوی خوش و زیبایی پوست و موی ابریشمی و لطیف میشه خیلی از افراد ناخودآگاه به “آدووا آبوا” فکر می‌کنن. اون درباره راز زیبایی پوستش به لایه‌سازی و ترکیب محصولات اشاره میکنه. علاوه بر این، آبوا توی طول روز از مقدار زیادی روغن‌های طبیعی مثل روغن اسطوخودوس هم استفاده میکنه. ترکیبی از مواد مختلف جزیی جداناشدنی از روتین مراقبتی آبوا و همین طور نکات زیبایی سلبریتی‌ها محسوب میشه.

اون اول از کرم کاکائو استفاده میکنه و بعد یک لایه روغن طبیعی رو روی اون قرار میده، در نهایت با استفاده از دئودورانت مورد علاقه‌اش کار رو تموم میکنه. خودش میگه اگه نزدیک من قرار بگیرین احتمالا چندین رایحه مختلف رو حس میکنین.

به پوست تون تنفس بدین

سلبریتی‌ها ممکنه همیشه توی دوربین خبرنگاران نشریات مد و زیبایی قرار بگیرن. برای همین یه جورایی آرایش کردن به یک روتین روزمره تبدیل میشه. “نینا” دوبرِو درباره زیبایی پوست و موی خودش میگه: هر موقع که بتونم آرایش نمی‌کنم تا پوست صورتم نفس بکشه. این موضوع در کنار یک روتین مراقبتی اصولی میتونه به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک کنه.

نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز

“گبریل یونیون” بازیگری که به تازگی مادر شده، راز زیبایی پوست و مو همیشگی خودش رو برملا کرده. اون از ابتدای ۳۰ سالگی تا الان هرروز تقریبا ۱ گالن (معادل ۳٫۷ لیتر) آب میخوره. یونیون معتقده هر کی که این کار رو انجام بده بدون شک تاثیرات چشمگیری رو توی مو، پوست و ناخن‌هاش میبینه.

برای پوست تون هزینه کنین

“سیندی کرافورد”، سوپرمدل OG یکی از سلبریتی‌هاییه که خیلی به شادابی و سلامت پوستش توی میانسالی حسادت میکنن. اون توصیه می‌کنه که وقتی میخواین محصولات زیبایی رو بخرین، بخش زیادی از پول تون رو برای محصولاتی که با پوست تماس مستقیمی دارن صرف کنین. این محصولات شامل فاندیشن (کرم پودر) و محصولات مراقبتی پوست می‌شن.

اون معتقده شما میتونین یک ریمل ارزون‌تر بخرین و یا سراغ یک برق لب و لاک ناخن معمولی‌تر برین، ولی اصلا برای محصولاتی که به طور مستقیم با پوست تون در تماس هستند قناعت نکنین!

استفاده از آلوئه ورا برای محو کردن اسکارها

“آدریا آرجونا” ستاره جدید منطقه پاسیفیک ریم اکثر رازهای زیباییش رو مدیون مادر پرتوریکویی خودشه. اون از آلوئه ورا برای روشن کردن اسکار و محو شدن اونا توی بلند مدت استفاده می‌کنه.

“به خاطر شیطنت و روحیه ماجراجویی خاصی که توی شخصیت من وجود داره، اسکارهای خیلی زیادی روی پاهام وجود داره و برای همین مادرم بهم توصیه کرد از آلوئه ورا استفاده کنم. آلوئه ورا بوی خوبی داره و استفاده از اون حس خوبی بهتون می‌ده. من از برگ‌های طبیعی آلوئه ورا برای مخفی کردن اسکارها استفاده می‌کنم.”

استفاده از بالم به عنوان سایه چشم

“کلی رولند” خوانند معروف آمریکایی برای زیبایی پوست و موی جذاب خودش از تکنیک عجیب ولی کارآمدی استفاده میکنه. اون از بالم لب چند کاره روی پلک چشم خودش استفاده می‌کنه تا جلوه‌ای براق و جذاب داشته باشه. دقت کنین که بالم لب شما باید قابلیت استفاده روی پوست اطراف پوست رو هم داشته باشه. این یکی از رازهای زیبایی سلبریتی‌هاست که احتمالا بهتون نمیگن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *