محصولات بهداشتی, مراقبت پوست

نقد و بررسی کرم روشن کننده درمالیفت + روش مصرف

کرم روشن کننده درمالیفت

معرفی و نقد کرم روشن کننده درمالیفت

لک و تیرگی پوست ممکن است در اثر عوامل مختلفی نظیر افزایش سن، بارداری، لک های هورمونی، جای جوش و … بر روی پوست افراد مختلف ایجاد شود. یکی از دغدغه های امروزه افراد از بین بردن لک ها و تیرگی های پوست می باشد. از این رو یکی از راه های موثر درمان این مشکل، استفاده از کرم های روشن کننده می باشد. کرم روشن کننده درمالیفت یکی از بهترین کرم های روشن کننده موجود در بازار می باشد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم.

کرم روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

ضد لک درمالیفت

کرم روشن کننده درمالیفت

اگر قصد تهیه این کرم  را دارید احتمالا این سوالات برای شما نیز ایجاد شده که آیا این کرم واقعا خوب است؟ آیا استفاده از این محصول تاثیرگذار می باشد؟ این محصول روشن کننده، یک ضد لک و روشن کننده ی قوی محسوب می شود و برای از بین بردن لک های ناشی از بارداری، جای جوش، لک های هرمونی و … مورد استفاده قرار می گیرد. حتی برخی پزشکان نیز برای درمان تیرگی و لک های پوستی این محصول را برای بیمارن خود تجویز می نمایند. این کرم برای رفع لک ها و تیرگی هایی که با هیچ روشی درمان نشده اند نیز موثر خواهد بود و برای صورت و بدن قابل استفاده می باشد.

کرم روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت

ترکیبات کرم روشن کننده درمالیفت و خواص آنها

موادی که در ترکیبات این کرم مورد استفاده قرار گرفته است همگی خواص روشن کنندگی دارند که موارد زیر از جمله ترکیبات مهم این کرم می باشند:

  • فوکوژل: حفظ رطوبت لایه شاخی پوست
  • بوتیل رزورسینول: روشن کنندگی قوی
  • آسپارلین: طراوت و شادابی پوست
  • پتاسیم ازلوئیل دی گلیسینات ای: کاهش ترشحات اضافی سموم و افزایش خاصیت کشسانی پوست و روشن کنندگی
  • Hierogaline: محافظت پوست در برابر اشعه UV

ترکیبات کرم روشن کننده درمالیفت و خواص آنها

مدت زمان تاثیر کرم روشن کننده درمالیفت

چه مدت باید از این کرم استفاده کنیم؟ اگر لک ها و تیرگی های پوستی شما کم رنگ و سطحی باشد مدت زمان استفاده از این محصول برای شما کمتر خواهد بود و اگر لک ها و تیرگی های پررنگ و قدیمی دارید لازم است مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید.

کرم ژل روشن کننده درمالیفت

عوارض کرم روشن کننده درمالیفت

همانطور که می دانید استفاده از هر کرم و محصولی بیش از حد لازم باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی هایی در پوست می شود. از آنجایی که این محصول نیز یک ضد لک و لایه بردار محسوب می شود استفاده مداوم و بیش از حد آن باعث نازک و حساس تر شدن پوست می شود که همین حساس شدن پوست باعث آسیب بیشتر نور خورشید به پوست خواهد شد.

عوارض کرم روشن کننده درمالیفت

ویژگی های کرم روشن کننده درمالیفت

کرم درمالیفت با ویژگی ها و خواصی که در رفع و روشن کردن لک ها و تیرگی ها دارد، امروزه به یک روش درمانی محبوب برای رفع تیرگی ها تبدیل شده است. برخی ویژگی های این کرم عبارتند از:

  • روشن کننده قوی پوست
  • محافظ پوست در برابر اشعه ماورا ء بنفش نور خورشید
  • برطرف کننده تیرگی های پوستی در اثر عوامل مختلف
  • رفع لک های مقاوم به درمان
  • حفظ شادابی و طراوت پوست
  • حاوی قوی ترین جدید ترین ترکیبات روشن کننده پوست

ویژگی های کرم روشن کننده درمالیفت

روش مصرف

برای رسیدن به نتیجه مطلوب از مصرف این محصول روشن کننده باید به روش صحیح مصرف آن توجه داشته باشید. قبل از مصرف این محصول بهتر است پوست خود را با یک شوینده صورت یا شوینده بدن بشویید، سپس کرم را روش لک ها و نقاط تیره مالیده و به خوبی ماساژ دهید. شما می توانید این کار را ۲ بار در روز تکرار کنید و دقت داشته باشید در بازه زمانی که از این محصول استفاده می کنید باید حتما از کرم ضدآفتاب نیز به طور مرتب استفاده نمایید.

پن روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت

قیمت کرم روشن کننده درمالیفت

کرم روشن کننده درمالیفت در چند مدل مختلف نظیر کرم روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت، کرم ژل روشن کننده درمالیفت و …موجود می باشد که قیمت های هر یک از آنها با دیگری متفاوت و متغیر خواهد بود.

شما می توانید برای مشاهده، خرید و اطلاع از قیمت کرم درمالیفت به سایت فروشگاه هما مراجعه نمایید.

قیمت کرم روشن کننده درمالیفت

رضایت از کرم روشن کننده درمالیفت

این محصول ضد لک و روشن کننده از جمله محصولات روشن کننده ی پوست است که از رضایتمندی بالایی برخوردار می باشد. مصرف کنندگان این کرم روشن کننده رضایتمندی بالایی نسبت به این محصول داشته اند و معتقدند این محصول می تواند در رفع تیرگی و لک هایی که با محصولات و روش های دیگر درمان نشده اند، موفق عمل کنند.

ژل شستشوی پوست درمالیفت مدل روشن کننده

نظرات مصرف کنندگان کرم روشن کننده درمالیفت

مصرف کنندگان این کرم نظرات متفاوتی راجع به این محصول داشته اند که در اینجا برخی از آن ها را مطرح می کنیم:

  • با توجه به قیمت کارایی خوبی دارد.
  • لایه برداری ملایمی انجام میده و به پوست آسیب نمیزنه.
  • به نسبت قیمت عالیه.
  • خیلی کرم خوبیه حتما پیشنهاد میکنم.

از نظرات مصرف کنندگان می توانیم به این نتیجه برسیم که این کرم یک محصول خوب برای رفع تیرگی و لک ها با قیمت مناسب می باشد و کیفیت محصول نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید، بالاتر است.

جمع بندی

کرم روشن کننده با ترکیبات بی نظیری که دارد، یکی از بهترین محصولات رفع تیرگی و لک های پوستی محسوب می شود. استفاده صحیح و مداوم این کرم به شما کمک می کند به راحتی و با هزینه ی بسیار مناسب لک ها و تیرگی های پوست خود را رفع نمایید. درمالیفت محصولات دیگری در لاین روشن کنندگی نظیر کرم ژل روشن کننده درمالیفت ، پن روشن کننده درمالیفت مدل ملالیفت ، ژل روشن کننده و ضد آکنه درمالیفت مدل ملالیفت AC و … نیز دارد که در درمان لک و تیرگی های پوستی بسیار موثر می باشند.

شما می توانید برای تهیه این کرم  درمالیفت و دیگر محصولات آن به سایت فروشگاه هما مراجعه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *