سبک زندگی, مراقبت پوست, مراقبت و سلامتی

نوار سیلیکون شیت رفع اسکار [خرید/قیمت/ نحوه استفاده]

سیلیکون شیت

برای رفع اسکار زخم چه کنیم؟ موثرترین راه حل چیست؟ نوار سیلیکون شیت چگونه به بهود جای زخم کمک می کند؟ برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده، انواع، خرید و قیمت ورق های سیلیکونی رفع اسکار، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که قبل از جراحی برای بیماران پیش می آید این است که “آیا پس از جراحی جای برش ها و زخم ها روی پوست باقی می ماند یا خیر؟” هر زمان قسمتی از پوست به وسیله جراحی یا آسیب، بریده و زخم شود ممکن است جای زخم روی پوست باقی بماند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانیم برای به حداقل رساندن جای زخم انجام دهیم، که یکی از موثر ترین آن ها استفاده از سیلیکون شیت است. در ادامه ی این مقاله از سایت فروشگاه هما به نحوه استفاده از نوارهای سیلسکون شیت و چگونگی از بین بردن جای زخم با آن می پردازیم.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

سیلیکون شیت

سیلیکون شیت چیست؟

سیلیکون همان موادی است که در پوشش کپسول ها و قرص ها خوراکی استفاده می شود. شیت یا ورقه ی سیلیکونی، برای از بین بردن جای زخم، بخیه، سوختگی و هر نوع آسیبی که منجر به زخم یا از بین رفتن بافت پوست می شود مورد استفاده قرار می گیرد. سیلیکون شیت ها ابتدا از بیشتر شدن اسکار جلوگیری می کنند، سپس باعث نرم شدن بافت اسکار می شوند و با گذر زمان، اسکار را از بین می برند و کم کم رنگ آن به رنگ پوست طبیعی فرد تبدیل می شود.

نوار سیلیکونی اسکارهیل سایز ۷.۵*۱۲.۵ سانت مدل اسکار اف ایکس

نوار سیلیکون شیت چیست؟

از نوارهای سیلیکون شیت برای ترمیم جای زخم بعد از جراحی و خراش هایی که روی پوست ایجاد می شود، همراه با ترمیم کننده ها استفاده می شود. نوار سیلیکون شیت به عنوان پانسمان ترمیم جای زخم به کار می رود. این نوار ها در دو نوع موجود هستند. یکی از آن ها به طور ۱۰۰ درصد از سیلیکون تشکیل شده اند و نوع دیگر دارای خط های سیلیکونی روی نوار می باشند. استفاده ی درست و مداوم از این نوار ها، از ایجاد اسکار های مختلف نظیر گوشت اضافه، برجسته شدن جای زخم و … جلوگیری می کند. ورق های سیلیکونی در سایز های مختلف تولید می شوند تا بیماران بتوانند از آن ها در هر جای بدن خود استفاده نمایند. امروزه با وجود نوارهای سیلیکون شیت در بازار دیگر لازم نیست نگران باقی ماندن جای زخم بعد از جراحی ها باشید.

خرید لوازم آرایش و بهداشتی اصل [معرفی بهترین سایت خرید اینترنتی]

نوار سیلیکون شیت چیست؟

انواع نوارهای از بین برنده جای بخیه

ممکن است افراد به دلایل مختلفی دچار زخم و آسکار بر روی پوست خود شوند. همواره افراد به دنبال روشی هستند که بعد از زخم شدن جای آن روی پوست باقی نماند و به خوبی ترمیم شود. یکی از روش های بی عارضه و مفید برای از بین بردن جای زخم و کمک به بهبود سریع تر پوست، استفاده از نوارهای سیلیکونی می باشد. این نوار ها حاوی سیلیکون هستند که با قرارگیری مستقیم روی زخم و اسکار، باعث از بین رفتن جای آن ها می شوند.

همینطور که گفتیم این نوارها در دو نوع تولید می شوند که یکی از آن ها حاوی ۱۰۰ درصد سیلیکون و دیگری دارای خط های سیلیکونی می باشد.

انواع محصولات ترمیم کننده پوست بدن

ورق سیلیکونی رفع اسکار چگونه باعث بهبودی جای زخم میشود؟

دقیقاً مشخص نیست که سیلیکون روی اسکار و زخم چگونه کار می کند. برخی تحقیقات نشان می دهند که سیلیکون یک لایه ی محافظ بر روی اسکار ایجاد می کند که به آن این امکان را می دهد تا کاملا ترمیم شود و در عین حال به جلوگیری از تولید بافت اسکار اضافی کمک می کند.

بهترین محصولات پوستی متناسب با پوست شما چیست؟ + [معرفی محصولات]

ورق سیلیکونی رفع اسکار چگونه باعث بهبودی جای زخم میشود؟

نحوه استفاده از سیلیکون شیت

برای استفاده از سیلیکون شیت باید موارد زیر را به خوبی انجام دهید و نکات آن را رعایت کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که ناحیه آسیب دیده تمیز و خشک است.
  • اگر از کرم یا روغنی برای ماساژ آن ناحیه استفاده کرده اید، آن ها را از روی پوست خود پاک کنید.
  • لایه ی محافظ روی نوار را بردارید و قسمت چسبنده را روی قسمت مورد نظر پوست خود قرار دهید.

نکات مهم در استفاده از سیلیکون شیت

  •  در زمان استفاده، نوار ها را طوری بچسبانید که دو سانتی متر از هر طرف اسکار را نیز بپوشاند.
  • درمان اسکار بسته به اندازه ی آن و نوع پوست افراد بین ۶ ماه تا یک سال طول می کشد.
  • اگر از زمان ایجاد زخم و اسکار مدت طولانی نگذشته باشد، ۸ تا ۱۲ هفته برای درمان کافی است.
  • افرادی که پوست حساس دارند باید استفاده از سیلیکون شیت را با روزی ۱ ساعت شروع کنند و کم کم به ۸ تا ۱۲ ساعت برسانند.

درمان تیرگی پوست + ۸ راهکار موثر برای روشن شدن پوست

مزیت نوارهای سیلیکونی

نوار های سیلیکونی برای زخم های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوارها با مزیت هایی که دارند می توانند به خوبی جای زخم و اسکارهای مختلف را درمان کنند. موارد زیر از جمله مزایای نوارهای سیلیکونی هستند:

  • دارای قابلیت چسبندگی به پوست
  • هزینه های پایین تر نسبت به دیگر درمان ها
  • این نوارها قابلیت استریل شدن دارند.
  • بهبود آبرسانی در سطح پوست.
  • تولید فیبروبلاست‌ها را که سلول‌هایی هستند که تشکیل بافت همبند را تقویت می‌کنند و کلاژن را در ناحیه برش ترمیم می‌کنند، تشویق می کند تا از رفع اسکار اطمینان حاصل کنید.
  • از جای زخم در برابر باکتری محافظت و از عفونت جلوگیری می کند.
  • به حداقل رساندن قرمزی، خارش، برجستگی یا درد در حین بهبود اسکار
  • سیلیکون شیت رطوبت را در ناحیه زخم زیاد میکند و با کنترل و کاهش ترشح کلاژن از ضخیم تر شدن اسکار جلوگیری می نماید.

بهترین و موثرترین روش های جوان سازی پوست صورت

مزیت نوارهای سیلیکونی

خرید سیلیکون شیت

برای خرید سیلیکون شیت باید به فروشگاه های معتبری مراجعه کنید تا بتوانید یک سیلیکون شیت باکیفیت مناسب نوع پوست خود تهیه نمایید. یکی از فروشگاه هایی که می توانید برای خرید سیلیکون شیت به آن مراجعه کنید، فروشگاه هما می باشد.

نوار سیلیکونی اسکارهیل سایز ۳.۷۵*۷.۵ سانت مدل اسکار اف ایکس

قیمت سیلیکون شیت

قیمت سیلیکون شیت با توجه اندازه، برند، ناحیه ای که می خواهید برای آن استفاده کنید و … متفاوت است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت سیلیکون شیت های مختلف به سایت فروشگاه هما مراجعه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم نوارهای سیلیکونی برای از بین بردن جای زخم و جلوگیری از ایجاد اسکار بعد از جراحی یا هرگونه آسیب و زخم پوستی مورد استفاده قرار می یگرد. نوار های سیلیکون شیت در سایز های مختلف موجود هستند که می توانید بسته به ناحیه ی زخم اندازه ی مناسب را تهیه نمایید. نوار های سیلیکونی در دو نوع موجود هستند که یک نوع ۱۰۰ درصد سیلیکون است و دیگیری از خط های سیلیکونی روی نوار تشکیل شده است.

برای تهیه ی نوار سیلیکون شیت می توانید به سایت فروشگاه هما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *