آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی, مراقبت پوست

داشتن پوستی سالم در تابستان [مؤثرترین روش ها + معرفی محصول]

تابستان فصلی گرم با آفتابی سوزان است و اغلب ما، بیرون رفتن ها و مسافرت هایمان را برای تابستان برنامه ریزی می کنیم. همانطور که می دانید در فصل گرما و تابستان حتما باید مراقبت های ویژه ای برای پوستمان در نظر بگیرم، چرا که در این فصل ممکن است بیشتر از سایر فصل ها بیرون از خانه باشیم و مدت طولانی تری در معرض نور خورشید بمانیم. از این رو لازم است از پوست خود به خوبی محافظت نماییم. در این مقاله از سایت فروشگاه هما، قصد داریم شما را با راه های سالم نگه داشتن و روتین های مراقبت از پوست در فصل تابستان آشنا کنیم.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″ smoothScroll=”0″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

سالم نگه داشتن پوست در تابستان انواع راه های مراقبت از پوست در فصل تابستان

در ادامه انواع راه ها و روش های مؤثر و محصولات بهداشتی مراقبت از پوست را معرفی و بررسی خواهیم کرد، تا پوستی سالم و شاداب را در فصل تابستان داشته باشید.

استفاده از عینک آفتابی در تابستان

اگر شما هم مانند بسیاری از ما، عینک آفتابی را به عنوان یک اکسسوری استفاده می کنید باید بدانید که آنها علاوه بر زیبایی و اکسسوری بودن، به ما کمک می‌کنند در زیر نور آفتاب چشم های خود را جمع نکنیم و با این کار از ایجاد چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری می کند. اما فراتر از همه اینها، عینک آفتابی نقش بسیار مهمی در جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش به چشم و پوست اطراف چشم دارد.

بهترین محصولات مراقبت از پوست دور چشم

کرم دور چشم خاویار الی ژن مدل ضد چروک

استفاده از عینک آفتابی در تابستان

استفاده از کلاه های نقاب دار در تابستان

یکی از راه های محافظت از پوست در تابستان، استفاده از کلاه های نقاب دار است. این کلاه ها در محافظت و حفظ سلامت پوست بسیار موثر هستند. موارد زیر از جمله مزیت های استفاده از کلاه های نقاب دار در تابستان برای پوست به شمار می روند:

  • از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت می کند.
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی و سرطان پوست
  • موجب تنظیم دمای بدن می شود.

انواع محصولات مراقبت از پوست صورت

سرم ویتامین C ویسکین کر

بهترین محصولات پوستی متناسب با پوست شما چیست؟ + [معرفی محصولات]

استفاده از کلاه های نقاب دار در تابستان

استفاده از ضد آفتاب مناسب در فصل تابستان

یکی از مهمترین نکاتی که باید در تابستان رعایت کنید، این است که از کرم ضد آفتاب خوب و مناسبی استفاده کنید، به طوری که باید تمام قسمت های پوست شما که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، از مقدار مناسبی ضد آفتاب بهره مند شوند. تمام ضدآفتاب هایی که در بازار موجود هستند، یکسان ساخته نمی شوند و نتایج یکسانی را برای پوست ندارند. موارد زیر پنج نکته مهم برای انتخاب بهترین ضد آفتاب برای تابستان را به شما ارائه می دهد:

بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی

کرم ضد آفتاب لیپورکس SPF50 پوست چرب شماره ۰۲ – بژ طبیعی

استفاده از ضد آفتاب مناسب در فصل تابستان

نوع و نیازهای پوست خود را بشناسید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که قبل از انتخاب ضد آفتاب نوع پوست خود را بشناسید. اگر از یک محصول پوستی که برای نوع پوست شما مناسب نباشد استفاده کنید، ممکن است ضرر بیشتری نسبت به فایده آن محصول برای شما ایجاد شود.

انواع پوست به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند: پوست های حساس یا مستعد آکنه، پوست های چرب، پوست های خشک و پوست های معمولی، که هر نوع نوع پوست به مراقبت پوستی متفاوتی نیاز دارد.

کرم ضد آفتاب رنگی روشن اورلین SPF50 حجم ۴۰ میل

توجه به میزان محافظت ضدآفتاب در برابر UVA و UVB ضروری است.

ضدآفتاب مورد نظر باید به طور موثر در برابر اشعه ماوراء بنفش A و ماوراء بنفش B عمل کند. این اشعه ها طول موج های خورشیدی با پتانسیل آسیب رساندن به پوست هستند. اشعه های UVA بیشتر از اشعه های UVB به داخل پوست نفوذ می کنند. قرار گرفتن پوست در معرض نور آفتاب، علت اصلی ایجاد خطوط ریز، افتادگی پوست، چین و چروک و سایر علائم پیری هستند. اشعه های UVB همچنین به سطح بالایی پوست آسیب می رسانند و باعث آفتاب سوختگی پوست می شوند.

کرم ضد آفتاب ایزدین پرو مدل فیوژن واتر SPF 50

ضد آفتاب با فاکتور محافظت در برابر نور خورشید بیش از ۳۰ موثرتر است.

همچنین توصیه می شود SPF ضد آفتابی را که خریداری می کنید بررسی کنید. اس پی اف، مدت زمانی را که می توانید زیر نور خورشید بمانید قبل از اینکه اشعه UVB روی پوست شما تاثیر بگذارد را اندازه گیری می کند. بدون کرم ضد آفتاب، پوست شما تقریباً در ۲۰ دقیقه شروع به قرمز شدن و سوختن می کند. با داشتن SPF، از نظر تئوری ۳۰ دقیقه بیشتر طول می کشد تا پوست شروع به سوزش کند. تعیین اعداد SPF تحت یک فرآیند علمی است. انتخاب ضد آفتاب با SPF بیش از ۳۰ برای ایمن ماندن پوست ایده آل است. SPF 50 در جلوگیری از اشعه UVA موثرتر است و بیش از ۹۷٪ از اشعه های UVB و UVA را مسدود می کند.

ژل کرم ضد آفتاب فلیچیتا

 

کرم ضد آفتاب اریس

یک ضد آفتاب خوب برای تابستان دارای خواص ضد آب یا مقاوم در برابر عرق است.

مردم در تابستان به دلیل هوای مرطوب بیشتر عرق می کنند زیرا غدد چربی تمایل دارند بیش از حد فعال شوند. وقتی در فصل تابستان به بیرون از منزل می روید، به کرم ضد آفتابی نیاز دارید که بتواند مدت بیشتری روی پوست شما بماند. ضدآفتاب ‌های با خاصیت مقاومت در برابر آب و ضد عرق به راحتی از بین نمی ‌روند و در برابر آسیب اشعه فرا بنفش در طول فعالیت ‌های خارج از منزل مؤثر باقی می‌مانند. اما هنگامی که به دنبال این ویژگی ها در یک ضد آفتاب می گردید، از آنهایی که ادعا می کنند ۱۰۰% ضد آب یا ضد عرق هستند، دوری کنید، زیرا هیچکدام چنین نیستند.

کرم ضد آفتاب سانیورا مدل ۱.۵ رز بژ پوست خشک

مرطوب کننده های مناسب جهت جلوگیری از خشکی و مراقبت از پوست در تابستان

قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرما و کلر می تواند پوست شما را در ماه های گرم تر خشک کند، زیرا زمان بیشتری را در بیرون از خانه یا کنار استخر می گذرانید، همچنین ممکن است با افزایش دما بیشتر دچار کم آبی شوید که می تواند ظاهر پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد. دریابید که چگونه می توانید پوست خشک خود را در طول تابستان سالم، شاد و هیدراته نگه دارید و به بهترین شکل از پوست خود در برابر خشکی در تابستان محافظت کنید.

کرم مرطوب کننده SPF15 ویسکین کر

در مورد کرم های مرطوب کننده گزینه های زیادی پیش رو دارید، بنابراین مهم است که محصولات مناسب را انتخاب کنید. متخصصین پوست می‌گویند مرطوب‌ کننده ‌های دارای SPF و آنتی‌ اکسیدان ‌ها برای جلوگیری از خشکی پوست در تابستان عالی هستند. با این محصولات شما از مزایای هیدراتاسیون و محافظت در کنار هم برخوردار می شوید. ژل های مرطوب‌کننده‌ معمولاً بهترین عملکرد را دارند زیرا به سرعت جذب می‌شوند. سه نوع مرطوب کننده که تاثیرات خوبی در تابستان برای پوست دارند عبارتند از:

  • ژل های مرطوب کننده
  • مرطوب کننده های SPF دار
  • کرم های مرطوب کننده ی شب

کرم مرطوب کننده پوست خشک ویسکین کر

مرطوب کننده ی پوست چرب و جوشدار | راهنمای خرید + معرفی بهترین محصولات

مرطوب کننده های مناسب جهت جلوگیری از خشکی پوست در تابستان

سرم های پوستی مناسب مراقبت از پوست در تابستان

سرم های پوستی دارای SPF و سرم های آبرسان و مرطوب کننده، می توانند نقش بسزایی در تقویت پوست در فصل تابستان ایفا کنند. شما می توانید با استفاده از سرم های پوستی مناسب، پوست خود را در برابر نور خورشید و گرما تقویت نمایید. همچنین استفاده از این سرم ها می تواند خشکی که در اثر گرما در فصل تابستان ایجاد می شود را تا حدودی رفع نماید.

سرم آبرسان عمیق مونالیا

سرم های پوستی مناسب در تابستان

استفاده از ضد لک ها در تابستان

استفاده از کرم های ضد لک در فصل تابستان، کمک می کند که اگر پوست شما در اثر آفتاب دچار تیرگی و لک هایی شده بود، آن تیرگی و لک ها ماندگار نشوند و به سرعت درمان آن ها انجام شود. لازم است بدانید اگر قصد استفاده از کرم های ضد لک را در فصل تابستان دارید، به هیچ عنوان نباید استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش کنیم. حتی اگر برایتان امکان دارد، در خانه نیز از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید.

کرم روشن کننده و ضد لک اورلین

نکاتی که باید درباره لک بدانید

استفاده از ضد لک ها در تابستان

استفاده از روشن کننده ها در تابستان

استفاده از محصولات روشن کننده پوست، می تواند از تیرگی پوست در فصل تابستان جلوگیری نماید. مکمن است در این فصل در اثر ماندن زیاد در معرض نور خورشید، پوست شما دچار تیرگی هایی شود که برای از بین بردن این تیرگی ها می توانید از محصولات روشن کننده در روتین پوستی خود استفاده کنید.

سرم روشن کننده روز ویسکین کر

روتین های روزانه مراقبت از پوست در تابستان

یک روتین پوستی مناسب فصل تابستان، روتینی است که شامل محصولاتی باشد که بتوانند از پوست در برابر آفتاب، گرما و خشکی محافظت نمایند. ضدآفتاب و مرطوب کننده و آبرسان دو محصول ضروری برای تابستان هستند. در کنار این محصولات استفاده از سرم های پوستی، کرم های ضد لک، روشن کننده ها و … نیز می توانند در سلامت پوست در فصل تابستان موثر باشند.

انواع محصولات مراقبتی پوست

بهترین راه های مراقبت از پوست + روتین های رسیدگی به پوست صورت

روتین های روزانه مراقبت از پوست در فصل تابستان

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم محافظت و مراقبت از پوست در فصل تابستان بسیار مهم و ضروری است. مراقبت از پوست در تابستان شامل بخش ها و مراقب های مختلفی است که در این مقاله به همه ی نکات سالم نگه داشتن پوست در تابستان اشاره کردیم. شما می توانید برای تهیه ی محصولاتی نظیر ضدآفتاب ها، کرم های مرطوب کننده و آبرسان و … که استفاده از آن ها برای تابستان ضروری است را از فروشگاه هما با قیمت مناسب و اطمینان از اصالت محصول خریداری نمایید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *