آرایشی و زیبایی, محصولات بهداشتی, مراقبت پوست

نقد و بررسی ضدآفتاب فارماسریز

 کرم ضد آفتاب فارماسریز

ضد آفتاب فارماسریز حاوی ترکیبی ویژه از فیلترهای UVA و UVB مقاوم در برابر نور با مکانیسم دوگانه اثر ضد اشعه ماوراء بنفش (انعکاس و جذب اشعه خورشید) است تا محافظت موثر بسیار بالایی در برابر نور شدید خورشید و اثرات مضر آن ارائه دهد. این کرم بیش از ۹۸% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را تضمین می کند و خطر ایجاد رنگدانه و تغییر رنگ را به حداقل می رساند. در ادامه ی این مقاله از سایت فروشگاه هما به نقد و بررسی ضدآفتاب فارماسریز می پردازیم.

مراقبت از پوست در برابر نورآفتاب برای داشتن پوستی زیبا و شفاف بسیار ضروری می باشد . یکی از محصولاتی که به داشتن پوست سالم در تابستان بسیار کمک می کند ، استفاده صحیح از کرم ضد آفتاب می باشد .

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد.

نقد ضدآفتاب فارماسریز

برند فارماسریز

برند فارماسریز در راستای تولید محصولات مراقبت و درمان پوست فعالیت می نمایند. این برند از متخصصانی تشکیل شده که با دانش خود محصولاتی با ترکیبات بی نظیر برای رفع و جلوگیری از مشکلات پوستی تولید می کنند. محصولات مراقبت پوستی فارماسریز تا به حال جوایز بسیاری دریافت کرده است که این امر نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن این محصولات می باشد. برای اطمینان از بی خطر بودن هر یک از محصولات این برند، در هر مرحله از تولید آنها فرمول های محصولات مورد آزمایشات دقیق قرار می گیرند. در ادامه به بررسی و نقد ضدآفتاب فارماسریز یکی از محصولات پرطرفدار این برند می باشد، می پردازیم.

کرم ضدآفتاب هیدرولیپید فارماسریز +SPF50

این محصول برای پوست های حساس و مشکل دار توصیه می شود که به محافظت بسیار بالایی در برابر نور شدید خورشید، آفتاب سوختگی و اشعه مضر UVA/UVB نیاز دارند. این محصول ایمن نیازهای مراقبت از پوست کودکان و نوزادان بالای ۶ ماه را برطرف می کند. متخصصان همچنین استفاده از محصولات محافظ را در طول درمان پوست و پس از انجام اقدامات پزشکی زیبایی توصیه می کنند.

ضد آفتاب فارماسریز SPF50 حجم ۵۰ میلی لیتر

ویژگی های کرم ضد آفتاب فارماسریز SPF50

کرم ضد آفتاب فارماسریز برای پوست های حساس تولید شده است و توانایی محافظت بالایی در برابر آسیب های نور خورشید دارد. از جمله ویژگی های این کرم ضدآفتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت بسیار بالا در برابر آسیب های نور خورشید
  • فاقد رنگ و رایحه
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی
  • فاقد مواد آلرژی زا

ویژگی های کرم ضد آفتاب فارماسریز SPF50

ترکیبات و خواص کرم ضدآفتاب هیدرولیپید فارماسریز

این محصول حاوی ترکیبی ویژه از فیلترهای UVA و UVB پایدار با مکانیسم دوگانه ضد اشعه ماوراء بنفش (انعکاس و جذب اشعه خورشید) است تا محافظت موثر بسیار بالایی در برابر نور شدید خورشید و اثرات مضر آن ارائه دهد. این کرم بیش از ۹۸% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را تضمین می کند و خطر ایجاد هیپرپیگمانتاسیون و تغییر رنگ را به حداقل می رساند. دی اکسید تیتانیوم از پیری و واکنش های آلرژیک نوری جلوگیری می کند و خطر تحریک را به حداقل می رساند. کره شی اپیدرم را تسکین و تغذیه می کند و از خشکی بیش از حد جلوگیری می کند. این محصول بدون اینکه اثر چسبناکی روی پوست باقی بگذارد، به سرعت جذب می شود.

کرم ضد آفتاب کودکان فارماسریز SPF50 حجم ۱۲۵ میلی لیتر

طرز استفاده از ضد آفتاب فارماسریز

ایمنی و تحمل بالای کرم ضدآفتاب فارماسریز توسط آزمایشات بالینی و پوست تایید شده است. این کرم مقاوم در برابر آب، بدون حساسیت، رنگ و بدون عطر می باشد.توصیه می شود مقدار کافی از کرم ضد آفتاب فارماسریز را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی صورت بمالید. کرم را هر ۲ ساعت و هر بار بعد از حمام یا شنا تکرار کنید.

 

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم کرم ضدآفتاب فارماسریز با توجه به ترکیبات و خواصی که دارد، یکی از بهترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار می باشد. با استفاده ی درست از این کرم می توانید به خوبی از پوست خود در برابر آسیب های نور خورشید محافظت نمایید.

شما می توانید کرم ضد آفتاب فارماسریز SPF50 و کرم ضد آفتاب کودکان فارماسریز SPF50 را با مناسب ترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا از فروشگاه هما تهیه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *