مراقبت پوست

میسلار واتر چیست؟ [کاربردها] + معرفی بهترین محصول

بهترین میسلار واتر 

میسلار واتر چیست؟ کارایی میسلار واتر در پاک کردن آرایش و نحوه استفاده صحیح از آن به صورت است؟ با ما همراه شوید تا با معرفی بهترین میسلار واترها به سوالات شما نیز پاسخ دهیم.

آرایش کردن جزئی جدا نشدنی از سبک زندگی بانوان محسوب می شود. ولی از دردسرهای یک میکاپ و آرایش صورت اصولی و جذاب که بگذریم، درست از همان لحظه‌ ای که اولین ماده آرایشی را روی صورت خودتان می زنید، اگر آرایشی که انجام دادید باب میل شما نباشد به فکر پاک کردن آن خواهید افتاد. میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که در بین متخصصان زیبایی و متخصصان پوست محبوبیت زیادی دارد. میسلار واتر نه تنها ملایم است، بلکه در از بین بردن کثیفی، آرایش و چربی نیز بسیار موثر است و به پاکسازی منافذ پوست کمک می نماید و در عین حال پوست را تقویت می کند.

در این مقاله از مجله ی فروشگاه هما قصد داریم به شما بگوییم که چطور میتوانید آرایش صورتتان را به راحتی پاک کنید و به فواید و نحوه کارایی میسلار واتر و این که چقدر می تواند برای پاک کردن یک آرایش مهم باشد می پردازیم.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

میسلار واتر

پاک کردن آرایش صورت

هر خانمی تا به حال برای پاک کردن آرایش خود از وسیله های مختلفی استفاده کرده است.خانم‌ ها معمولا از دستمال مرطوب، لوسیون‌ های پایه روغن و یا روغن بچه، محلول‌ های پایه آب و یا دستمال‌ های پاک کننده آرایش برای تمیز کردن پوست صورتشان استفاده می‌کنند. بهترین گزینه ی پاک کننده آرایش محصولی است که آرایش را روی پوست صورت شما پخش نکند و به راحتی مواد آرایشی را به خودش جذب و پوست را کاملا تمیز کند.

انواع آرایش پاک کن و میسلار 

میسلار واتر پوست درماتوم مناسب پوست چرب

میسلار واتر چیست؟

Micellar Water یک پاک کننده مبتنی بر آب است که توسط ژان-نوئل تورل، موسس فرانسوی بخش محصولات مراقبت پوست از شرکت بایودرما (Bioderma) اختراع شد. این محلول پاک کننده برای پاک کردن آرایش از روی پوست و همچنین آبرسانی و حفظ رطوبت پوست تولید شده است. آب لوله‌ کشی تصفیه نشده املاح و سختی‌ های زیادی دارد که باعث خشکی پوست و مصنوعی به نظر رسیدن آن می شود.

زمانی که پد یا دستمال پاک کننده را به میسلار واتر آغشته می کنید، در واقع یک لایه جاذب چربی (همون مولکول‌های میسل) بر روی پد قرار می‌گیرد. از این رو که که مواد آرایشی، کثیفی و آلودگی همگی چرب هستند، با جابجایی پد روی پوست صورت، این مواد به راحتی جذب پد و از پوست جدا می شوند.

میسلار واتر درمالیفت پوست حساس

میسلار واتر چیست؟

استفاده از میسلار واتر برای پوست مفید است یا مضر؟

میسلار واتر یک محلول پاک کننده ملایم و مبتنی بر آب و فاقد الکل، روغن و یا هر نوع ماده شیمیایی مضر برای پوست می باشد. در تولید این محلول از ترکیبات قلیایی (صابونی) استفاده نشده و برای همین چربی‌ های مفید و طبیعی موجود روی پوست را از بین نمی برد. به همین دلیل افرادی که از این محصول برای پاک کردن آرایش صورتشان استفاده می کنند، معمولا به مراتب کمتر با مشکلاتی مثل خشکی و چین و چروک پوست مواجه خواهند شد.

میسلار واتر درمالیفت روشن کننده پوست

فواید میسلار واتر 

از جمله فواید میسلار واتر برای پاک کردن آرایش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       هیچ ردی از چربی، مواد شیمایی مضر یا ترکیبات صابونی بر روی پوست شما باقی نمی ماند.
  •       باعث قرمزی، سوزش و سرازیر شدن اشک از چشم ها نمی شود.
  •       ترکیب آب، گلیسیرین و مولکول‌ های چربی دوست میسل، ترکیبی ایده‌آل برای پوست‌ های حساس است.
  •       عدم وجود الکل و جلوگیری از خشکی و التهاب پوست صورت
  •       پخش نشدن مواد آرایشی روی پوست و صرفه‌ جویی در وقت
  •       پاک کننده‌ ای کاملا ملایم و بدون ضرر برای انواع پوست
  •       عدم نیاز به شستشو پس از استفاده
  •       امکان استفاده به همراه تونر، شوینده صورت و پاک کننده صورت

فواید میسلار واتر 

نحوه ی استفاده از میسلار واتر

اگه در طول روز آرایش کردید، شب و قبل از خوابیدن باید آن ها را از روی پوست صورت خود کاملا پاک کنید. بهتر است خودتان را با گفتن چیز هایی مثل “فقط یه آرایش ساده‌ست” گول نزنید! چه آرایش شما ساده و کم باشد و چه یک آرایش چند مرحله‌ ای و زیاد، پوست شما نیاز به پاکسازی دارد.  اینجاست که میسلار واتر  به کمک شما می آیند؛ از این رو که این محلول ملایم و بدون ضرر است به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. 

میسلار واتر صورت ویویسکال مناسب پوست چرب و مختلط

 

میسلار واتر درمالیفت پوست خشک و معمولی

نتیجه گیری

میسلار واتر یک محلول مناسب و بی عارضه برای پاک کردن آرایش صورت است. توصیه می شود برای حفظ سلامت پوست خود حتما قبل از استفاده از شوینده های صورت، پوست خود را با میسلار واتر تمیز کنید. شما می توانید میسلار واتر و شوینده های صورت مناسب پوست خود را با مناسب ترین قیمت و اطمینان از اصالت محصول از فروشگاه هما خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *