ورود و ثبت نام


۱. برای خرید محصولات، حتما باید عضو سایت باشم؟

بله. قبل از خرید می بایست از طریق شماره موبایل در بخش کاربری ثبت نام کنید.

۲. چگونه می توانم یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

وارد بخش ثبت نام شوید و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس کد تایید برای شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت کد ثبت نام، آن را وارد کرده و تایید کنید. به همین راحتی عضو سایت شدید.

۳. چطور می توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

وارد پنل کابری خود شده و به صفحه ویرایش اطلاعات رفته و اطلاعات حساب کابری خود را به راحتی ویرایش نمایید.

۴. چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

وارد حساب کابری خود شوید و بر روی ویرایش آدرس کلیک کنید و آدرس دلخواه خود را ثبت کنید. همچنین می توانید در این صفحه چندین آدرس اضافه نموده و در هنگام ثبت سفارش آن ها را پرداخت کنید.

روند ثبت سفارش


۱. چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

وارد حساب کابری خود شوید. محصولات دلخواه خود رو وارد سبد خرید کنید، سپس گزینه اقدام به پرداخت را زده و مراحل مورد نظر را تکمیل کنید. سپس به درگاه بانکی متصل خواهید شد و خرید خود را نهایی خواهید کرد.

۲. می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر در هما تمامی سفارشات به صورت اینترنتی ثبت می شوند و سفارش تلفنی وجود ندارد.

۳. چطور می توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با وارد شدن به حساب کابری و رفتن به صفحه سفارشات من میتوانید فاکتور ها و سفارشات قبلی خود را بررسی و بازدید کنید.

۴. چگونه می توانم سفارشم را لغو کنم؟

می توانید از طریق چت آنلاین، واتس اپ فروشگاه یا تماس با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما قبل از ارسال سفارش، سفارش خود را لغو کنید.

۵. آیا امکان افزودن کالا به سفارش قبل وجود دارد؟

بله در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد امکان اضافه کردن محصول جدید وجود دارد، برای اینکار با پشتیبانی سایت تماس گرفته و درخواست خود را اعلام فرمایید.

۶. هزینه ارسال کالا ها چقدر هست؟

هزینه پستی ارسال سفارشات از ۱۵۰۰۰ تومان شروع شده و با تغییر وزن و حجم مرسوله و بسته به تعداد کالاهای سفارش شده افزایش پیدا میکند.

۷. در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

پیگیری ارسال سفارش


۱. چگونه می توانم سفارش ارسال شده را پیگیری کنم؟

پس از تحویل بسته سفارشی شما از طرف سایت هما به شرکت پست، کد رهگیری مرسوله پستی برای شما پیامک می شود. سپس می توانید از سایت رسمی پست ایران رهگیری مرسوله پستی خود را پیگیری فرمایید. برای ارسال سفارشات در شهر شیراز نیز قبل از ارسال مرسوله با شما تماس تلفنی گرفته خواهد شد.

۲. چگونه میتوانم سفارش را تحویل بگیرم؟

  • اگر شما در شهر شیراز باشید، سفارش شما با پیک تحویل شما می شود.
  • برای مابقی شهرستان ها سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما می گردد.

بازگرداندن و مرجوعی کالا


۱. چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

در حال حاضر با تماس با پشتیبانی فروشگاه می توانید درخواست مرجوعی کالا را به ما اطلاع دهید.

۲. شرایط بازگرداندن کالای بهداشتی چیست؟

از آنجا که سایت هما تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران است محصولات پس از دریافت شما از پیک یا مامور پست تنها در صورتی مرجوع میگردد که محصول دچار عیب یا خرابی باشد. به عنوان مثال پمپ محصول معیوب باشد یا کرم ۲ فاز شده باشد. لطفا حتما قبل از ثبت سفارش خود از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید.

۳. چرا برای بازگرداندن کالا سخت گیری می شود؟

برای تضمین عدم استفاده کالا دست دوم و مراقبت از مشتریان عزیزمان کالا های بهداشتی فقط در صورت داشتن عیب برگشت داده می شود.

چرا ضمانت برگشت ۷ روز وجود ندارد؟

  • تاریخ انقضای کالا سپری می شود.
  • ممکن است در کالا دست برده شود. مثال: با یک سوزن خیلی نازک ممکن است موادی سمی یا مضر وارد تیوپ یا کاسه کالا شود. و خیل موارد این چنینی…

به همین علت و صرفا جهت حفظ سلامت شما مشتریان عزیز از بازگرداندن کالا معذوریم. و این این تضمین رو به شما می دهیم که تمامی کالاهای ارسالی برای شما عزیزان دست اول بوده و پلمپ محصول باز نشده است، تا شما با خیال راحت خرید خود را نهایی و از آن لذت ببرید.

کد تخفیف


۱. استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟

شما فقط از هر کد تخفیف یک بار می توایند استفاده کنید. همچنین در هر سفارش امکان استفاده از یک کد تخفیف وجود دارد. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش وجود ندارد. همجنین در صورتی که تاریخ اعتبار کد تخفیف منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

۲. چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

سایت هما در مناسبت های مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف را از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

۳. چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

به حساب کاربری خود وارد شوید. کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

۴. استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟

  • حداقل مبلغ خرید
  • شرط استفاده برای کالای خاص