سبک زندگی, محصولات بهداشتی, مراقبت پوست

ویژگی کرم های لایه بردار [فواید|نحوه ی استفاده] + معرفی محصول

کرم لایه بردار

ویژگی یک کرم لایه بردار قوی چیست؟ نحوه استفاده از کرم های لایه بردار صورت و بدن چگونه است؟ برای خرید بهترین کرم لایه بردار، اطلاع از قیمت ها و شناخت مناسب‌ترین محصول متناسب با پوست خود به ادامه مطلب توجه فرمایید.

بسیاری از ما در مورد اسکراب های صورت و توانایی آنها در از بین بردن سلول های مرده پوست می دانیم، به طوریکه استفاده ی مداوم و مرتب از آنها چهره ای صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که اسکراب یک لایه بردار فیزیکی است، کرم های لایه بردار هم یک نوع لایه بردار شیمیایی محسوب می شوند. همه چیز به این بستگی دارد که ترجیح می دهید از لایه بردار فیزیکی استفاده کنید یا شیمیایی. در ادامه به بررسی لایه برداری با کرم های لایه بردار، فواید و نحوه ی استفاه ی آن می پردازیم.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید.

کرم لایه بردار

کرم لایه بردار چیست؟

به کرمی گفته می شود که می توان به وسیله ی آن پوست را لایه برداری کرد و سلول های مرده ی پوست را از بین برد. این کرم ها برای انواع پوست خشک، چرب، معمولی و مختلط موجود هستند که می توانید بسته به نوع پوست خود یکی از آن ها را تهیه نمایید. احتمالا می دانید که لایه برداری پوست به آن درخشندگی تازه می بخشد و به ظاهر بهتر آن کمک می کند، اما ممکن است ندانید که این کار سلامت پوست شما را نیز بهبود می بخشد. سلول‌های پوست ما هر روز تجدید می‌شوند و سلول‌هایی که لایه‌های بیرونی پوست ما را تشکیل می‌دهند با جایگزینی سلول‌های جدید می‌میرند. لایه‌برداری تضمین می‌کند که سلول‌های مرده کاملاً از بین می‌روند. اگر سلول‌های مرده را حذف نکنیم، پوست ما کدر به نظر می‌رسد و به مرور زمان منافذ ما مسدود می‌شوند که اغلب منجر به ایجاد آکنه یا پوست چرب می‌شود. در ادامه به فواید و چگونگی استفاده از کرم لایه بردار می پردازیم.

کرم لایه بردار شب اریس

فواید استفاده از کرم لایه بردار

لایه برداری صورت نه تنها صورت شما را از شر سلول های مرده پوست خلاص می کند، بلکه می تواند اثربخشی روتین مراقبت از پوست را نیز بهبود بخشد تا بتوانید پوستی درخشان را تجربه کنید. استفاده از کرم لایه بردار باتوجه به این که سلول های مرده ی پوست را از بین می برد، فواید زیادی برای پوست شما به همراه خواهد داشت. موارد زیر از جمله فواید استفاده از این کرم می باشد:

کرم لایه بردار فومیژن مدل AHA 10%

درمان آکنه و جوش: اگر پوست مستعد آکنه و جوش دارید، لایه برداری برای شما ضروری است. لایه برداری منظم کمک می کند تا به آرامی سلول های مرده پوست که منافذ شما را مسدود کرده و باعث ایجاد جوش های آزار دهنده می شوند، از بین ببرید.

بهبود بافت پوست: لایه برداری فرآیند نوسازی پوست را تشویق می کند و راه را برای درخشش سلول های سالم جدید شما باز می کند. رنگ پوست شما را از کدر بودن به نرم و درخشان تبدیل می نماید.

به چالش کشیدن فرآیند پیری: با افزایش سن، ممکن است متوجه شوید که پوست خود به تدریج زبرتر می شود. این به دلیل تجمع چندین لایه از سلول های مرده پوست است که در طول زمان انباشته شده اند. لایه برداری پوست به حفظ درخشش آن با افزایش سن کمک می کند.

کرم لایه بردار کلوریس ۵۰ میلی لیتر

بهبود آبرسانی و رطوبت رسانی پوست: وقتی لایه‌هایی از سلول‌های مرده پوست ایجاد می‌شوند، جذب مناسب مرطوب‌کننده‌ها و سرم‌هایی که هر روز استفاده می‌کنید برای پوست جدیدتان دشوار است. لایه برداری منظم به شما اطمینان می دهد که از مزایای روتین مراقبت از پوست و آفتاب معمولی خود بهره مند می شوید.

بهترین محصولات پوستی متناسب با پوست شما چیست؟ + [معرفی محصولات]

فواید استفاده از کرم لایه بردار

طریقه مصرف کرم های لایه بردار صورت و بدن

برای استفاده ی صحیح از کرم لایه بردار و نتیجه گیری مناسب از آن باید مراحل زیر را رعایت نمایید:

  • ابتدا پوست خود را با میسلار واتر و شوینده صورت یا بدن به خوبی بشویید.
  • سپس باقی مانده ی آلودگی و چربی را به وسیله ی تونر از روی پوست خود پاک کنید.
  • پس از این که مطمئن شدید که پوست شما کاملا تمیز است، مقدار مناسبی از کرم لایه بردار را روی تمام پوست خود به جز اطراف چشم ها و لب ها بمالید.

فوم ژل شوینده لایه بردار صورت اریس پوست چرب

طریقه مصرف ژل لایه بردار

برای استفاده از ژل لایه بردار می توانید مراحل زیر را انجام دهید تا یک لایه برداری خوب برای پوست خود انجام دهید:

  • ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز کنید.
  • قبل از استفاده از ژل لایه بردار از بخور استفاده کنید یا در حمام این کار را انجام دهید.
  • مقدار مناسبی از ژل لایه بردار را با نوک انگشتانتان روی پوست بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید.
  • سپس بعد از ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ، پوست خود را با آب ولرم آبکشی نمایید.

بهترین و موثرترین روش های جوان سازی پوست صورت

طریقه مصرف ژل لایه بردار

بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار

بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار، استفاده ی آن در روتین شب و قبل از خواب است. زیرا لایه برداری پوست ممکن است باعث حساس و نازک شدن پوست شما شود که از این رو بهتر است بعد از استفاده ی آن در معرض نور خورشید و لامپ ها قرار نگیرید.

کرم شب لایه بردار با ۱۰ % ماندلیک اسید فارماسریز

بعد از استفاده از کرم لایه بردار چه کنیم؟

لایه برداری به طور کامل رطوبت پوست شما را از بین نمی برد، اما لایه برداری مکرر پوست بدون استفاده از از یک مرطوب کننده خوب می تواند پوست شما را خشک و بیش از حد حساس کند.  بعد از استفاده از محصولات لایه بردار پوست کمی نازک و حساس تر می شود، زیرا لایه های مرده و بالایی پوست از بین می روند از این رو توصیه می شود حتما در بازه ی زمانی که از کرم لایه بردار استفاده می کنید، به طور منظم از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از ایجاد لک و آسیب های پوستی نیز استفاده نمایید. همچنین برای جلوگیری از خشکی پوست نیز باید از آبرسان و مرطوب کننده ها بعد از کرم لایه بردار استفاده نمایید.

ژل کرم ضد آفتاب فلیچیتا

راه های رفع خشکی و قرمزی پوست بعد از استفاده از کرم لایه بردار

از آنجایی که بعد از استفاده ی کرم لایه بردار پوست ریزی شروع می شود و تا مدتی پوست حساس و نازک می شود ممکمن است دچار خشکی پوست شوید. از این رو لازم است برای رفع خشکی و التهاب پوست از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید. کرم های ترمیم کننده نیز می توانند در کاهش قرمزی و التهاب پوست موثر باشند.

کرم بازسازی کننده ویسکین کر

عوارض کرم های لایه بردار

اگر این محصول را با توجه به نکات و با مراقبت استفاده نمایید هیچ عوارضی را به همراه نخواهد داشت. اما عدم استفاده از ضد آفتاب بعد از کرم لایه بردار ممکن است باعث ایجاد التهاب و لک های پوستی شود. همچنین استفاده ی بیش از حد آن موجب حساسیت بیش از حد پوست می شود.

سرم روشن کننده روز ویسکین کر

خرید و قیمت کرم لایه بردار پوست

همانطور که گفتیم محصولات لایه بردار در انواع مختلف و برای پوست های متفاوت موجود می باشد. قیمت کرم ها باتوجه به میزان لایه برداری، برند، نوع پوست و … متفاوت است. شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت کرم لایه بردار پوست به سایت فروشگاه هما مراجعه نمایید.

خرید کرم لایه بردار صورت

خرید ضد لک و روشن کننده صورت

خرید و قیمت کرم لایه بردار پوست

نتیجه گیری

محصولات لایه بردار در بهبود سلامت کلی پوست نقش بسزایی دارند. با استفاده ی درست از کرم لایه بردار می توان پوستی درخشان و بی نقص را تجربه کرد. این کرم ها می توانند آکنه و جوش را بهبود ببخشند، لک های پوستی را درمان کنند، از پیری زودرس پوست جلوگیری نماید و علاوه بر این ها فواید بسیاری را برای پوست به همراه دارند.

شما می توانید برای تهیه ی کرم لایه بردار با اطمینان از اصالت محصول و با قیمت مناسب به فروشگاه هما مراجعه نمایید.

 فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو ایرانی و خارجی می باشد. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *