مراقبت از مو

درباره تونر مو بیشتر بدانید

این تونر مو چیست؟  چه کاربردی دارد؟ انواع تونر مو چیست؟ در ادامه مقاله به تمامی این سوالات پاسخ داده میشود، پس همراه ما باشید.

[lwptoc title=”در ادامه خواهید خواند…” hideItems=”1″]

تونر مو چیست؟

 یه محصول کوچیک و شیرینه که برای خنثی کردن موهایی با تن نارنجی و زرد برنجی که روی موهای سفید ایجاد شده، به کار می ره. با تونر مو، همیشه موهایی سالم تر و درخشان تر دارین. 

فروشگاه اینترنتی هما با ارائه انواع محصولاتی بهداشتی از معتبرترین برندها، یک مکان مطمعن برای خرید مناسب ترین و بهترین محصولات مراقبت از مو، انواع شامپو، ماسک مو و تونیک مو از برندهای ایرانی و خارجی می باشد.

سرم مو موهای رنگ شده درمالیفت

در استفاده از تونر مو به چه نکاتی باید توجه کرد

از مهمترین نکاتی که  باید بهش توجه داشت، می تونیم به به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با استفاده از این مواد می تونین سایه ای از موی بلوند خودتون رو تیره تر، خنک تر و خاکستری رنگ و یا حتی به رنگ هایی از صورتی یا بنفش تغییر بدین.
  • ازاین محصول برای تمامی قسمت های مو یا قسمتی از مو که سایه داره میشه استفاده کرد. 
  • تونر مو سه نوع مختلفی از تن داره مثل: تونرهای آمونیاک، تونر هایی برای رنگ و یا تونرهایی به صورت شامپو بنفش رنگ.

انواع محصولات مراقبت از مو

سرم مو موهای رنگ شده درمالیفت

انواع تونر مو

توی بخش قبل، اشاره ای به انواع تونر مو داشتیم که توی این قسمت به صورت مفصل تر به توضیح تک تک شون می پردازیم:

تونر مو آمونیاک دار

از تونر مویی که پایه آمونیاک داره، برای موهایی که رنگ بلوند دارن استفاده می شن. اگه از دکلره برای رنگ کردن موهاتون استفاده کردین، باید چند روزی از زمانش گذشته باشه، چون، خود دکلره پایه مو رو سست و ضعیف میکنه و با استفاده از تونر مو ممکنه ، مو بیشتر شکننده بشه و حتی باعث ریزش مو میشه.

سرم مو موهای رنگ شده درمالیفت

شامپو بنفش

یکی دیگه از تونرهای مو که باعث می شه، تن خاکستری رنگ مو حفظ بشه و با شستشوی زیاد مشکل ایجاد نکنه، استفاده از شامپوی بنفش رنگه. وقتی که از شامپوی بنفش رنگ استفاده می کنین، باید اون رو به مدت ۵-۱۰ دقیقه روی موهاتون بذارین و سپس موها رو شستشو بدین تا تن خاکستری رنگ مو حفظ بشه. از این شامپو برای سه روز در هفته می تونین استفاده کنین و بلافاصله هم بعد از دکلره کردن کاربرد داره و آسیب کمتری به موها می رسونه و بهتر از تونر موی آمونیاک داره.

شامپو مو اریس مدل موهای خشک و رنگ شده

تونر موی بنفش

خیلی از افراد برای برطرف کردن زردی و یا نارنجی تن موهاشون، از رنگ بنفش استفاده می کنن، رنگ بنفش باعث خنثی شدن رنگ زرد میشه و در واقع بهترین روش برای از بین بردن تن های زرد و نارنجیه . اگه مقدار کمی از رنگ بنفش رو با نرم کننده سفید ترکیب کنین و بعد از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شستشو بدین، مشکل زردی مو هم حل میشه.

شامپو کازموسپ مناسب موهای رنگ شده

طرز استفاده 

با توجه به عادت شستشوی موهاتون، شما می تونین از این محصولات از ۲ تا ۸ هفته استفاده کنین . حالا اگه کمتر موهاتون رو میشورین دیگه مجبور نیستین مدام از این محصول استفاده کنین و در این صورت، موها کمتر خشک می شن. یادتون باشه بعد از استفاده ازآن بهتره که از نرم کننده ها یا ماسک مو، جهت نرم شدن و آبرسانی به موها استفاده بشه.

ماسک مو موهای رنگ شده درمالیفت (با آبکشی)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *